Älskar er
Skrev den här till mina närmsta vänner Jag har nått att säga, jag vet att det blir svårt Men det är nått ni måste få höra, snälla förlåt! Jag vet att det är länge sen jag borde ha gått Men det är ännu en sak som jag ej har förstått Ni vet precis vad jag tänker och känner Ni kommer för evigt vara mina vänner När jag inte ville vara kvar på denna jord Så fick ni mig att tänka om med era kloka ord Första gången jag träffade er var jag förvirrad och svag Men ni hjälpte mig att komma tillbaks dag för dag Era hjärtan är gjorda av diamanter med guld kant Det är ren fakta, jag vet att det är sant Varje gång jag ser er skratta och när ni ler Då är det till min Gud som jag ber Jag ber för att jag äntligen har fått några riktiga vänner Och hans svar är: Jag vet hur du känner! Det finns inte ord som kan beskriva min tacksamhet Men att jag älskar er är väll något som ni redan vet Vi har haft våra stunder, vi har skrattar och gråtit Men vi har alltid varandra förlåtit Om någon av er stänger eran dörr Så vet jag att inget kommer bli som förr Jag måste än en gång berätta hur jag känner Jag älskar er mina underbara vänner! Kommentera
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|