Så är det ibland
Så du tror att det kommer bli bättre om nån kommer och hotar mig? Men nu jävlar så ska du få veta att jag inte är en sån tjej Att du kan trycka ner mig är bara nått du kan drömma om Jag klarar mig jävligt bra utan dig för det va du som krypandes till mig kom Alla vet att om man jävlas med mig så blir inte livet så underbart Jag lovar dig att du kommer märka det redan från start Det är klart att jag vet att inte detta för evigt kommer finnas Men tro mig, jag är den tjej som ni kommer att minnas Jag vet att det är några som vill ha bort mig från jorden Men va fan, jag skiter i dom där jävla orden Jag skiter i va folk säger, jag fortsätter ändå med min grej Ni frågar om jag kan sluta, men mitt svar blir bara ”Nej!” För det är rappen som har gjort mig till den jag är idag Och nu när jag har den så klarar jag av varje jävla slag Jag rappar om mig själv och andras personlighet Och det är genom musiken som jag visar min tacksamhet Textspottarn är det smeknamn som jag fick Och jag kan bevisa det, bara ge mig en mick Nu ska jag va ärlig, den här versen blir inte så jävla lång Så om ni inte fattat budskapet säger jag det än en gång Musiken är det som jag älskar och fullt ut lever för Det är den som gör att jag inte lägger mig ner och dör Jävlas du med mig så är det du som ligger där död Och det är ditt blod som färgar marken röd Kommentera
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|