En tankegång
Okey det är så här jag tycker och tänker Det är just därför jag skriver lyckliga texter Inte djupa som när jag började skriva Det var när jag kände en ruttnande pina Om att allt var fel, allt var skevt Min själ var kallare, sorgsna känslor samlades I en klump i magen, När jag betedde mig som kung för dagen Medans mitt själ var sönderslagen Önskade då jag bara glömde hatet För en liten stund, bara en sekund För när alla mål man sätter upp Vänder sig och ger ifrån sig en käftsmäll Jag har lärt mig, man kan inte va bäst jämt Det var så jag tänkte så jag kände Att jag inte hörde hemma på festen Tänk dig att du vill krossa din spegelbild Och bara dricka upp träsket du är nere i Spy ut det och glömma livet Skriva hundra sider om hur du lider Vad skulle du göra då? skjuta dig? Göra din mor utom sig, Hur skulle hon klara sig utan mig Och tänk på att du måste skjuta själv När allt känns fel vad gör du då? Allt är skevt, vem hör dig då? När alla andra förgår dig så Att du inte vill leva längre Men du har dödsångest, Nu kan du inte treva längre x2 Du önskar ibland du hade en kniv till hands Men vem vill bli dödad av en skitig hand? Sin egen skitiga hand, av en risig man Som bara ser sig själv som en vidrig fjant När han tänker på allt som hänt Och ignorerar vänner som tar hand om en Vill va glad fast det går bara inte Försöker läka mitt sårade inre Men det går bara inte Man bara önskar att man hånades mindre Ja när jag ser tillbaka på gamla tider Eller rättare sagt halva livet Nuförtiden då nästan alla lider Och man verkligen fattar skiten Vet man att man inte haft det dåligt Det känns faktiskt tråkigt Att man faktiskt gråtit Det känns faktiskt fånigt Nu när man fattar vilket helvete andra har Och kommer fram till samma svar Som tidigare, vad har jag att klaga på Det känns bara hårt när nån svarar så, jag tar det som klara hån När allt känns fel vad gör du då? Allt är skevt, vem hör dig då? När alla andra förgår dig så Att du inte vill leva längre Men du har dödsångest, Nu kan du inte treva längre x2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|