n0xn n' kontra - session
n0xn: n0xn och kontra droppar skitfet skrytrap typ varenda dag och du är så jävla dryg att du droppar typ en rad i veckan glider runt i min bil som även ses som ett turist föremål nämn nån som har ett fordon där fälgarna består av pressat kol du glider runt i en kundvagn och motorn består av en kompis som lever som ett gående våldtäktsoffer men ändå stormtrivs synd att ni ser upp till 2 stycken som pissar i ert ansikte så fort chansen finns, men vad gör man inte för er trivsel slår vad om att ni kommer klanka ner på denna texten men vänta tills jag lägger i andra växeln och växer i takt med växthus effekten, så det är bara lämna festen innan du blir uppäten som typ... janssons frestelse!!! rimbögeri och jag lägger ribban över er som kajsa bergvist så nu får ni beundra 2 slutrader av en underbar lyricist eller jag kämnar över så ni slipper att vara sömnlösa, skoja för jag låter kontra droppa texten som skulle väcka halvdöda Kontra Du ber till Gud om att få ha sex, det enda du blir är be-dragen ;) Du är 40 bast och en 14 årig tjej utan könsorgan är mer erfaren Innan jag dör ska jag öppna ett företag och sälja vatten i öknen Hah, och klart du fick dåliga betyg, du hade ju en kvinnlig fröken Började du att grina killen? Då har jag inte ens använt min tårgas Ja tar fan ut dig 3 gånger idag, sedan dödar 2 gånger på måndag Jag använder Whoa och internet som min egna lilla språngplanka Nästa gång du möter mig så får du tänka om som tvångstankar Du är så äckligt tuff du går runt med klänning och rosa armband Du är gangsta! Visst, kom tillbaks när du fått din första framtand Jag är en iskall mördare som en isbjörn och du är mitt nya offer Och det var tack vare dig alla tjejer blev nunnor och gick i kloster Jag skapar feta intriger medan du har tjejer som jag inte sparade Sluta va en hatare, din ny flickvän är en av dom som jag ratade Du ligger just nu väldigt nära döden, livet är du väldigt långt från Å det närmsta du har kommit fitta är att få lukta på min kondom
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|