n0xn - mer skriva
Visst du är hypad men på fel grunder precis som thailand gillar inte rap, är det därför du skriver texter om dansband jag får dig att hata bokstäver i all framtid som dyslektiker för jag droppar så lysande att den är vore skriven av elektriker du och din familj är en livs levande parodi på livets ord och du är den mänskliga motsvarelsen av elvis... i metro och står du mot mig så sprutar ditt blod/ i stil med klantiga sjuksköterskor som tappar påsen till en blodtransplantation Ni har kämpat som fan för att komma till toppen av berget där står jag med en blåslampa och ni blir slaktade med värme för ni har aldrig nåt att komma med som armlösa postmän och ni får leva resten av livet som ett skämt likt norrmänn så det är bara att börja belysa den mörknande havsbotten för där får du med hoppet hoppas att nån finner flaskposten lämnar över er efter visade muskler som slaktade kamphundar för jag trivs inte med att battla ut grovt skadade dampungar
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|