älskar bara dej plus många andra... när tiden varit svår så förstår du hur ja känner du å jag jag o du genom knas som bästa vänner i ångest olycka å även i stress så är det du ganja som känner mig bäst hon var min allra bästa vän å första kärlek för inte så länge sen jag önskar jag kunde bli kär så här igen vi viste båda vad vi ville ha av varandra inga krig bara fred å krossa propaganda du var min livlina så jävla ofta ganja du höll i min handled hårt som sten vi skrattade åt dom som drev slog dom som skapade knepiga problem jag svär vill ha dej tillbaka igen även om vi inte kan göra ångor i sängen just för tillfället när i betongen finns bengen så vill jag lukta på dej min prinsesa innan du färdar din alldeles sista resa du är efterlyst så bäst för dej att försvinna för jag vill se dej igen i ditt vita nattlinne andas in dej o får ett 6 sinne när jag står på balkongen å du finns breve så e du allting jag behöver se REFF... kysser dina läppar å du ler glatt tillbaka jag brister i skratt min perfekta sockerkaka du skiner även i mörker när allt ljus är släckt med din röda hatt av hopp å din feta kärlek jag hoppas du aldrig lämmnar mej älskling för min kärlek för dej är evig å kännslig när ekonomin rasar så finns du där när det e knas med kärleken så finns du här jag är alltid öppen för dej å de vet du berätta om många knas men inte alla ännu inget e som förut å ja ångrar mej mer nu våra liv skapades att vara bara ett helt när dom tog dej ifrån mej,det kändes å sved saknar dej över allt annat som finns alltid räddat dej i nöd som en prins hoppas du kommer ihåg mej å minns trotts att en bit av dej försvinner till himlen så finns du kvar i mina allra bästa minnen REFF... det var en hel del problem i våran sjuk relation alltid soppa torsk nära en tåg slutstation men ja bet ihop å gav farbrorn fingret höll dej hårt å skydda dej med livet kunde inte sälja dej till nått av prisen för du var min trotts att du var ofta hos polisen pgav det hade jag många sömnlösa å anfådda nätter som en betong katt som fastnat i taggtråds stängsel men klarade mej alltid på nått vänster lånade cash eller gjorde några tjänster nu när jag lever utan dej helt ensam så har jag blivit mer eftertänksam vill dra te landet med palmer å hav där det finns fler av din art jag är inte där annu men det lär väl hända snart att jag gillar dej så jävla mycket e ju självklart REFF... X2 droppa kretik................peace