n0xn - kladdiishhh
möt mig, vem som hellst och bli marksänd som digital-teve för jag droppar skiten flytande på dig som diarre vore battle poker skulle du va kortlös, jag har fyrtal, och dina bästa rader passar inte ens mig som utfyllnad innan vi droppar är du redan uträknad som mattefacit för du är så jävla usel att folk tror du droppar rader bakis sparkar dig mellan benen tills du invecklat en fitta höjer min hype och sprider mitt namn som en smitta och droppar alltid fly shit som om jag skriver på flygplan det du kallar din backup ser jag mer som mygghav du kickade på micen men jag tror att ingen hörde det för det pallar ingen som slappa truckförare och du tror på din status, tills du blev iskall som island jag lämnar dig bortgjord som om du vore adopterad du blir knockad på ett fetare sätt än killen i jallajalla till du inte ens är snarlik i ansiktet med alla andra du kommer förbli meningslös som en penna utan stift och din brud är bara med dig för att hon älskar teletubbies jag går rakt på sak som lindansöser och säger att jag e bra fetare avslutar med att ha visat vart skåpet ska stå som inredare
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|