Kreativ & Neobica - Blam Blam Blam Bitchuzz!
Kreativ Du får precis som nästa år, Absolut NOLL SEX Så nu spottar jag en text som ger dig komplex Jag plockar dig, Lika berg-is som toppen på mount everest Jag är inte någon pärla, Jag är ett helt fokkin mästerverk Jag är som en giftig svamp ,Det är ingen som plockar mig Skyll på att du var trött men det var min rond som knocka dig Som om jag var kortison, Ger jag dig ordentligt med smörj Bäst du passar dig när jag slår in din mamma å våldtar din dörr Jag är ta mig fan Kreativ, Han som är mer fly än en fågel Jag våldgästar ditt hem och skriver keys som bryter ben på dig Jag droppar mina texter tight och boombastic som shaggy Du är så "Yo",har byxorna vid anklarna å kallar det för baggy Jag är så tight att en trikå framstår som ett tolvmanna tält Slicar upp din hals och gör en korvmacka av den Så fortsätt du med att spotta dina grejer utan sammanhang Medans jag och Neobica skriver tuungt som en pansarvagn Du tror att du är bra, Men egentligen är du bara en plåga Du ställer 21 frågor,Jag ställer en, "Vem fan e du?" - Sen slår jag.. Neobica Du är som batman, en jävligt stor fladderfitta Medan jag hotar folkhälsan som cancerpinnar Du sitter i skiten och är meningslös som toapapper Lägg på ett kol, det räcker inte med att knarka porlavatten Och grabben du får inte marknadsföring för att du äter massor med markavföring Stopp nu! säg inte hej förns du är över bäcken Där du och nakenjanne står och överlägger Eller du kanske kallar det för analsex Fast du är van, du har bara bögar i din kamratkrets Nu är det så här inte ens din låstastjej dejtar dig, men det gör inget för du tänder på pojkarslen Jag är okontrollerad som illegala nedladdningar Ni både är kukhuven och ser ut som kukhuven, helt skalliga lDet är nått som inte stämmer då är det inte eminem Ingen skulle lyssna på dina rader om du så var president Kan du spelets regler? det är inte monopol! Och inte nån tvshow så du kan glömma att bli popidol
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|