Kontra - Detta är tajt
Kontra battlar sönder alla, mördar med mina ord och skrattar Folket blir imponerade dom applåderar och lyfter på sina hattar DU har haft flera försök till självmord, här kommer nu ditt fjärde Att battla Kontra är som att vara en död blomma i ett snöoväder Har blivit en av de bättre på Whoa, du kan få lite av den hypen Du får lite insparition av mig och lägger allt du skriver tajt sen Känns det bra att glida med en riktigt glidare och känna pulsen Att kliva in på fest säga sitt namn och sedan ha tjejer under sig Heheh, Kontra leker, Kontra smeker, Kontra steker säger alla Speciellt dom som har slut på glöd och snart kommer att falla Mitt namn är hett, men inte fläckfritt de skapas även intriger, som när jag fick tjej och inte kunde se min framtid utan henne i den Jag var fan inte den player och den diva jag trodde att jag var Fan, nu står jag här utan tjej och utan vänner, helt ensam kvar Försker att fjäska in mig igen, vet att jag blivit en sån jag retade Nu söker tjejer efter nya idoler, nya namn som är mycket hetare
Gröna å vita hjärtan som glöder
|