Kontra - S J U K
Du kom till Sverige, gick resan bra? Jag är din nya fadderpappa Efter två dagar såg du efter datum att flyga hem i din allmenacka Jag är en elak person som gillar att driiiiva med tjocka personer Skratta åt utvecklingstörda, specielt efter jag vunnit åtta miljoner Hahaha, jag vet CP är en slags sjukdom som man inte kan bota Men bryr mig inte, jag bryr mig fan mer om de där landet Europa Jag är en duktig snubbe jag, jag samlar in pengar till fattiga barn Man får en resa då, jag valde att åka ner och våldta i Afghanistan Är jag sjuk? Fan heller, min nyss avlidne terapuet säger inte det När hon fråga om min barndom, visade jag en gammal vinterlek Man blir begraven under snön, sen slaktar och blir läggd på glöd Tills slut sade hon att jag var normal, men då var hon redan död Ja hör skrattande röster i mitt huvudet, men ja skiter totalt i dom Istället skrattar ja själv, när ja ser en stor smäll från min bilbomb Min mamma och pappa fanns inte med under mina svåra uppväxt Dom råslaktade jag, och dom blev en fin föda till min döda insekt Har en syster hon lever idag under skräck av en hemsk våldtäckt Hon stönade inte utan skrek när hennes underliv blev totalspräckt Jag ska döda den som gjorde det mot henne, det svär jag fan på Jag vet vem det är, Per, 34, Lund. Han har nu slut på sina sista år Jag kanske gjort många otäcka saker, men jag ångrar ingenting Fuck it, nu ska jag kolla på Peter Pan och rårunka till TingeLing
Gröna å vita hjärtan som glöder
|