Farlig skrivteknik
När jag sätter mig ner på kvällen och tänker Är det alltid något annat som händer istället Som igår när jag satt mig på min datastol Och skrev om hur jag trodde det var att vara stor Hittade bara ord som inte kunde passa in Letade andra rim men fick bara fram andras rim Det blev bara en massa skit utan fantasi Kände mig som en parasit typ som en wannabe Sökte efter nått eget men ödet hittade mig Det kändes som om döden tystade mig Och jag hörde yttranden jämt En massa vrickade skämt om hur jag skrivit min text Så jag slängde skiten och gick ut Gick bara, tänkte inte och det blev mitt slut Vandrade mot ett övergångställe Blev påkörd och då skrek jag till döden, "håll käften!" Sen vaknade jag upp så hög i en sjukhusbädd Där min släkt behandlade mig på ett burdust sätt Både arga, besvikna och ledsna Så dom började predika om hälsa För mig som var så lycklig för stunden Just för jag hade försvunnit så ryckigt från drömmen Så jag brydde mig inte fast det skulle jag gjort Jag hade vart dum för jag kunde ha dött
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|