Jerka - Släng ditt liv men inte mitt!
Vers 1 Känner känslan på fältet, är matt och utsatt Öronen tar i akt om marcherande armé takt i rädslan är jag besatt, vill inte vara i denna storslakt var på din vakt, så förlora eller vin makt! orden ska flöda ur min mun, ni ska blöda i krigsskadan öga blir ni alla fucked up och tröga! fattar inte liv men vet väl om ordet kniv rappa på, speed, glöm inte bort ordet tid! ni lever i stress bildar sjukdommar som pest ni ligger i era baracker gör värre saker än insest! mys pys å sarrar alltså i andras pojk tarmar ljud larmas, skjut sönder huven, ben å armar. skjut vafan du vill, barn? vuxen? ungdom? du blir bara ond, fast du tror du är vis o from? käften hela bunten av idioter, och sluta med stunten! detta är ingen film, så sluta var så nöjd å munter! -REF- (Ljuv Sång) Om jag vore en av dem, snälla visa vägen hem kort händelse i ord, men i överflöd av blod Jag vill ta dig i min hand, göra drömmen hos dig sann leka hjälte för en dag, utan dödande o slag Vart väll rätt bra va? säg va ni tycker ändå
Realize me... Realize Worlds....
|