Kontra - Min käraste
Tjena sötnos, du är så vacker och fin, och ser jävligt god ut Du är fan mitt allt och jag tänker aldrig någonsin göra slut Alla snackar skit om dig, speciellt alla lärare och sånt i skolan Men dom har aldrig provat dig som jag, dom är fan inge coola Visst, jag har fått mycket information om dig men ändå för lite För nu sitter jag här med dig, samtidigt som jag sitter i skiten Men va spelar det för roll? När jag är med dig så blir allt lungt Du har lyft upp mig gumman att må bra när jag haft det tungt Du är min vän och jag, jag skiter i problem när jag är med dig Men sötnos när du inte är här så kommer problemen med dig Har hjälpt mig att undvika alla problem som jag har varje dag Men du har även hjälpt mig att skapa alla problem jag nu har Men du är en mördare, samtidigt som du har räddat mitt liv Du hjälpte mig att forsätta leva att orka ta alla dessa kliv Men du har även hjälpt mig med att förlora min egna familj Allt blev på dina villkor, nu gör jag endast allt det du vill Jag är helt ensam nu, just ja jag har ju dig min lilla ängel Hehe, Jag tar dig! Och du är fan den bästa jag haft i sängen Men stopp! Vart är du nånstans? Fan, nu kommer bängen Jag måste ha dig, men ändå inte, det kanske är dax nu? Hela min familj kom ner till stationen...Fan! Jag gör slut! Klart jag går på knark, jag stampar och hoppar sönder skiten Fuck droger! Nu mera ska jag bara älska den där goda spriten
Gröna å vita hjärtan som glöder
|