Joto - kvällströk
Sitter hemma och har tråkigt... Läs och njut.. typ.. eller nått.. Jag lägger det enbart soft när jag battlar mjukisar o när ja lägger det hårt äre värre än era jävla njutningar! och ja... Som du inte fattade är denna text en disstext, och.. Du skryter om din kuk i cam men tjejen säger: extrem missväxt. Du lägger det tragiskt! Men jag lägger det magiskt, abrakadabra *poof* och din nivå skönk ner te nå lägre än dagis! Så du känner dig skakis. Klart värd en nia på richterskalan. Med min röda tråd i låten syr jag din käft.. och du kan inte prata! I en extrem tristess så mördar jag random snubbe... Lyriskt sätt.. Jag kmr till dig lika snabbt som dom i filmen en gubbe hyr ikväll! Så vad ska du göra? Vad kan du göra när ja mördar störda bögar som inte heter Charly för att han e schysst och så.... Nu har jag gjort en namedrop, mycket fetare än i gula sidorna, Bajters bajtar tung shit så bajters, här..! Dags att fylla fickorna! Äru klockren som fröken ur? E klockren som fröken urs mamma! När du battlar folk klagar folk! "försöker du spamma?" Fuck din mamma som fuckar dig, fuck mig för mammaskämt! Fuck ordet fuck för att det fuckat upp människans gamla hem! Sistaraden: Med gamla hem menar jag alltså språkligt sett..
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|