ett besvär (nu med 3 verser)
häller upp vatten i glaset men det ba rinner igenom o han har skitmånga vänner fast ingen som serdom han tar på sig kläderna, drar upp kapuschongen möts av killarna från igår, kvar i trappuppgången lite snabbmat skulle allt sitta bra i magen gillar o ta det lungt, alltid en dag i taget när han går ut, kollar folk alltid lite snett men det är skitsamma, han lever livet lätt slår sig ner vid ett bord, en varmkorv i handen tittar mot en tant med hud torr som sanden men nu hör han saker, folk dom snackar bakom ryggen så han springer hem och då känner sig trygg igen han har förstått nu att det är såhär det är kommer alltid att förbli ett sär me besvär längtar tills den dagen då folk ser bortom det yttre en riktigt fin kille fast med gott om bekymmer när ska dom lära sig att det finns mer o se kom ska jag bära dig dina bekymmer blir fler o fler lägg lite på mina axlar det är du värd min vän och du ska inte packa förrän du hittat hem det började några år sedan, en fest var på gång hade klätt upp sig, och var i riktig topp form han bestämde sig att idag skulle han finna en kvinna en vacker dam som legat i polen o simmat i timmar han drog av sig kläderna, inget o skämmas över behövde bara ta de lungt o komma förbi hennes bröder dom stod runtom, såg till att ingen försökte något men han tog sig runt, men såg nån som rökte nå gott där borta på andra sidan poolen, fan samvetskval men han hade starkt begär till hon, bara han vet vad så han bestämde sig för att, försöka med damen han var riktigt sugen ville, förökas den dagen lade sin hand på hennes ena lår o smekte sen hon rykte till, men inte helt ur leken än han drog med hon upp till huset, för snack o kel trodde han visste vad hon ville, men ack så fel när ska dom lära sig att det finns mer o se kom ska jag bära dig dina bekymmer blir fler o fler lägg lite på mina axlar det är du värd min vän och du ska inte packa förrän du hittat hem han drack ur ett glas, såg ut att bara vara vatten men han hade fel igen, ett under att han klarade natten det han druckit gjorde att han blev som besatt så han drog av hon kläderna och rev som en katt han hade ingen aning vad det var han egentligen gjorde drogerna tog över och gjorde saker han inte borde nästa dag vaknar han upp i det gamla slitna häktet och utanför möts han av blickar från besvikna släkten dom säger att från och med nu vill vi inte höra av dig kom ut några år senare och såg ut som nån förstörd grej helt förstörd, men lyckades att fixa en lägenhet o för att tröst sig såg han till o bara äta mer det gick ett tag och han hade en positiv syn på livet levde enkelt och han har slipat ner sitt bryn på kniven men alla bara skrattade för han hade blivit gigantisk för att inte tala om vad drogerna gjort mot han sist men ingen visste om att han varit påverkad av droger den snällaste killen blev slängd ur leken som en joker när ska dom lära sig att det finns mer o se kom ska jag bära dig dina bekymmer blir fler o fler lägg lite på mina axlar det är du värd min vän och du ska inte packa förrän du hittat hem
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
|