Jerka - Vad är kärlek utan kunskapen
Vad är Kärlek utan kunskapen? Jag lyssnar på mitt hjärta, men den har fryst ut varenda känsla jag har aldrig fått känna på smällar av vältande älska. Svart sjuk? Vad är det? En förlorad kunskap, känner mig skev Folk pratar kärlek om stora äktenskap, får jag nånsin vara med? Amor, eller Apollo skjut eran pil! Det är erat jobb och eviga liv! Hur långt har jag kvar om jag någonsin blir? HUR MÅNGA MIL?! Leker med orden som man ska berätta till sin älskades hjärta… Med rädsla och smärta, jag är en nybörjare och nyfödd ärta… Att bli älskad men med djupa sår för att aldrig kunna älska Känner sig stämplad av gudar och förlorat mycket av min hälsa Jag ber till er som vet, för jag känner mig som en fallande komet Vill inte ha kärleken abstrakt istället vill jag känna den konkret Men en drömmar som inte gått i sanning efter 16år, snart bortglömd! Innan man vet är den undangömd, får aldrig en vacker kärleks sömn Misshandlad av mitt eget hjärta, tappar lusten för all kärlek För segt och livlöst i mig för att någonsin få denna närhet… vad tycker folk nudå?
Realize me... Realize Worlds....
|