Holtzan - Berättar sanningen
vindarna viskar ditt namn, dom skriker mitt namn du är stolt över ditt land jag skiter i mitt land tömmer en flaska med sprit i min hand jag skiter i dig o din click jag skiter i allt hat hit o hat dit allt jag hör från er är gapskrik och nej jag är inte avis så hållkäft jag är bakis hiphop sitter inte i kläderna för nu ska dom sitta åt och in på jamet springer bara folk med bakåt-slickat hår beef idag går inte längre än att ens döda en bacill o det är tungt att proppsa ken som inte ens kan sköta sin familj stick ut o skotta snö, jag sticker ut o blossar hö svenska scenen är fucked (konstigt när dom står o blottar röv) för just nu finns bara en massa mediokra mediekåta idioter som är lika intetsägande som varje jävla tv-såpa lever för att horscha, fan vill du jag är ärlig man Med mer hat till all befolkining än stewie i family guy fett beväpnad med lyrik så hållkäft din räka för du har lika mycket skillz som Fc-Z lägg ner nu, på julafton får du se när din tomte brinner jag använder doh (doe) lika ofta som homer simpson vindarna viskar ditt namn, dom skriker mitt namn du är stolt över ditt land jag skiter i mitt land tömmer en flaska med sprit i min hand jag skiter i dig o din click jag skiter i allt fuck you
Fucks your life up crew Tjabo!
|