Precis som dig - N0XN
vaknar av solen i fönstret som har lyckats tränga sig igenom jag vänder mig om och ser hur du ligger och fösöker somna om mina läppar rör sig mot ditt ansikte och landar på din pannan ditt leende lyser upp och är så vackert att man tappar andan du tar tag i min hand som smekte din kind så där bara lagom vi ligger där och drömmer oss långt bort i varandras ögon du tar tag runt min midja och drar dig närmare under täcket känner din värme och handligen efter blir bunden till känslor för vid vinterns- mörker och kyla- vet jag att du finns och värmer mig vi slinter- och gör misstag- så jag vill att du ska veta... ...att ingen är som dig- lika fin som dig-... ...precis som dig-... jag kan sluta drömma, för om du mot förmodan skulle finnas skulle mina tankar aldrig haft behovet att bli nedskrivna tankar om kärlekens tid då eldsjälar fick brinna ensamma jag hatar världen, hatar hur folk inte respekterar varandra hatar hur världen styrs, hatar hur folket har utvecklats själviska, identiska robotar som har glömt ordet känsla gick från kärlek till hat från början till ilska i ett bittert slut men inte ska folk behöva gå runt med gråa tankar under jul men vid vinterns- mörker och kyla- vet jag att du inte finns och värmer mig vi slinter- och gör misstag- så jag vill att du ska veta... ...att ingen är som dig- lika fin som dig-... ...precis som dig-...som finns inut i mig commenTs
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|