Jerka - Är du osynlig?
folk traskar på gaot, visar ingen respekt mina tankar har väckts! är även osynlig bland min släkt! krakels spektakel nu bröt jag mot synhets lagen, mobbad i värsta sorten och går vilse och ensam i hagen jag känner mig som stenad av de hårdaste stenar ingen vill höra mig, dags att artikulera första steget, en diss av min egna magister då satt jag i klister, indragen på skolans värsta mobb lister andra steget, leta genom mina fickor, och pengarna var borta huvet kallades för stort, jag var ful och mina ben var förkorta tredje steget är av psykisk gärning,´ jag blev slagen i huvet, sparkad, full 6a på ondskans tärning Nu var jag strax borta sissta steget kan jag berätta osynlighet och ignorans och min mun var förtäppad. ingen vill lyssna ingen ville prata jag var bortglömd och nya offer letades av de desperata historier om misslyckande i en vanlig persons liv lika bra att låta bli, skit i att leva och leta efter närmsta kniv Huttrande och kyligt var det i min enskilda värld fast i en barriär och försöker fly bort mina psykbesvär folk traskar på gaot, visar ingen respekt mina tankar har väckts! är även osynlig bland min släkt! krakels spektakel nu bröt jag mot synhets lagen, mobbad i värsta sorten och går vilse och ensam i hagen lite kritik tack :)
Realize me... Realize Worlds....
|