Party!
Vill supa skallen av mig Inga hinder Vill äga allt i baren Inga hinder Vill snatta malten av dig Inga hinder För idag klarar jag mig undan med vad som helst Fan vad bra, vi drar till en bar nu snart Jag är glad idag, inget manisk hat Super skallen av mig så när jag är klar Finns inte baren kvar, klockan är 12 allså barnet snart Drick öl eller vodka beroende på vad du har för smak Eller drick pilser för du är klart för smal Vet du vad jag tycker, vi kör ett nakenbad Så av med kläderna och hoppa i med baken bar så blir du mer ren än samer har Vi drunknar i sprit, öj har du klunkat min drink Var är min öl, ehh fan jag öppnar en till Jävlar skit den är slut, det får funka med vin Vi pundar som svin "dunk" ehh jag gungade till Vill supa skallen av mig Inga hinder Vill äga allt i baren Inga hinder Vill snatta malten av dig Inga hinder För idag klarar jag mig undan med vad som helst Rubrik editerad av cliche 18-12-2005 21:14
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|