Erikk - Tankar om livet
Slängde ihop en text nu på eftermiddagen som kommer bli en av dom första jag reccar när jag får upp min studio om ett par veckor.. är riktigt nöjd själv faktiskt.. vill gärna ha kritik. päääjs En fight för livet jag pratar med ilskan själv han säger lyssna på mig eller gå tillbaka till disken igen trött på livet trött på skitkritiken en sista battle döden smaka elitlyriken du viskar i mitt öra saker jag inte vill höra hördö erik jag vet vad du ska göra du ska gå till köket och hämta kökskniven sätta den mot handen, och vipps försvinner livet jag känner mig osäker, klarar jag trycket Ja, fega inte ur du har levt flera dagar för mycket ett svårt val, svika de ända som är kvar eller slippa stiga upp till ett helvete varje dag jag kanske ska ta ut mitt hat genom en sak kanske ska resa och spränga mig själv i landet irak Nej inte mot dom fattiga, skona dina medvänner tar du livet på det viset är der ingen som klappar händer Reff..x2 start på rond två, bra erik du klarade den första Klarar du att förinta djävulen, blir du den största jag ser chansen och jag ser också mig själv bortgången jag mot helvetet i värsta rättegången Mr.Devil är domare och min släkt är sista vittnena Han har klubban, döden och vi är kvitt nu va Mamma börjar gråta pappa och lovisa följer efter Dom vill ha tillbaka erikk, inte styckade rester Ingen vann det blev uppskjutet som vanligt Självmordstankar är för mig helt vardagligt familjen hurrar på läktaren och min mage kurrar ska jag ha en nystart och isåfall är det här den börjar? fan mitt hjärta är det vi snackar sundersjuktet Nu har jag det klart för mig, ja har fattat beslutet vill inte leva mer sätter kniven mot handen ser ner blodet rinna ner, fan döden han vann den
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
|