Exsisten
Vill du veta vad som finns? En man i tro, han excisterar i exsistens Men utan en levande känsla känns det som differens Man vet inte vad som är och vad som är tomma intet Du tror du lever i nuet, vad finns i falska minnet? Tänk ovanför det verkliga och lek med det osanna Brinnande flamma av lögner och andar Finns det, nej, jo, jag vet inte, vet du? Man får akta sin hjärna, bli inte sinnes sjuk. Att lyssna på mig är som att lyssna på det grymma Men skynda sluta lyssna, du vill väll inte synda Att vara eller inte vara det är det som är min fråga Har du en brinnande livsglöd, eller finns ens denna låga? Vetenskapen du vill höra är dock för lätt att förstöra Tillgodogöra med en lögn, som viner in i ditt öra Så tänk efter nästa gång du ser vad du ser Vad som än sker, stanna kvar i din verklighet En rak motsats till allt du någonsin trodde Glida genom livet i din båt, fanns han som rodde? Grön, röd, svart eller blå? Alla färgerna är grå Jag ska ge ett råd, en självklarhet av jämlikhet i ditt fantasiföråd För att vända tillbaka dig i denna labyrint För att stoppa dina tankar innan du slår slint Mattematik säger jag är skit men kan aldrig ändras 2 + 2 blir alltid 4 och detta kan aldrig böja eller bendas! Så nu kanske du vet vad är rätt eller fel, Mysterier blir mer och tacka för låten, nu kan du aldrig tänka rent! Sjuk text jag vet! haha, läs och bli sinnessjuk!
Realize me... Realize Worlds....
|