Illegala Änglar - En sann historia
Du satte den mot halsen precis då du ville skära Du var borta och men nära var full men kunde ändå härda Kniven mot halsen ville skapa blod i flod Du hade ditt mod av självmord och så stilla som tiden stod Att få lätta hjärtat, att en gång få försvinna Rädsla, ilska och hatet, du tror du kommer vinna Att vara deprimerad är alltid så svårt Nu vill jag bara sitta och skriva dig denna låt Kniven släpptes och föll ner i golvet Det gjorde du nästan också men du hade lite kvar av orket Att stå imot dig själv med dig själv med en vilja Som om en flicka plockade dig den vackraste lilja Tårar som föll och svetten som rann Du slockade fort tiden också, och sömnen tog dig du försvann REF Droger – Att vara beroende är svårt snart blir du fast För Droger – Kan visa dig rädsla och blir ditt livs kast och Droger – fyller hjärtat med hatets hemska last Då Droger – Får dig snart att skära dig med vasst X2 Du vart dissad av tjejen efter bråk om ditt röka Om allt du kröka, att du aldrig kunde försöka Du kunde inte dämda alls och fick endast mängen att öka Du hade allt svårt och ingen hjälp du kunde söka Letande efter någon att kunna hålla i din hand Dra dig ifrån din skam, jag kom för att ha dig i min famn Skyddande ängeln var det som jag fick heta Vi passade ihop ett tag, vi var som Hans och Greta Inget bögigt folk, men detta är en sak jag måste berätta Jag fick honom att sluta röka och fick honom till det rätta Månader gick och jag var själv inte i gott skick Lyfte upp honom men för det fick jag inget dricks Jag rökte på själv försvan bort i min egen tid Det kändes som jag dränkte mig själv i en tunna av bensin REF X2 Hoppandes på frihet sökte jag mig till en annan flock En gäng av alkolister, vandalister och drickandet fick inget stopp Den lilla ängeln som jag va finns kanske inte idag Jag skyllde på mig själv, mest hatade var alltid jag Men jag reste mig upp jag strypte en ilska Mognade mitt äppelskrutt känslorna slutade vara vilsna Raka vägen hem la mig i min säng Med ett regn av tårar som jag slängt Jag metade i mitt hjärta tills jag slutligen fick napp Hatet som alltid legat där och sorgerna jag slapp Titta mig i ögonen hur ängeln vaknar igen Men ändå har jag alltid i mig själv en vilja av hämnd Hämnas på mig själv för göra nått så dumt Skalet som en gång var tjockt har nu blivit svagt och tunt REF X2 Det hände faktiskt på riktigt men det var rätt länge sedan... jag är väldigt glad idag så det är inget att oroa sig för, droppa gärna lite kritik nu, elak och snällt, ni bestämmer! Rubrik editerad av cliche 13-12-2005 23:05
Realize me... Realize Worlds....
|