Bosco - När En Hjälte Gråter [32 bars]
Delar med mig. // Jag sitter här. Jag mår dåligt. Jag vill säga förlåt. Be om ursäkt för att jag kanske höll om dig för hårt. Mycket i ditt liv just nu, och du gråter över nånting annat. Jag måste ha dig i mitt liv, jag kan inte leva annars. Jag ska hålla om dig med ömhet, och viska i ditt öra. Se dig i dina ögon, och säga allting du vill höra. Stryka min hand i ditt hår, medans du gråter på min axel. Trösta dig med kärlek, och hjälpa dig igenom natten. Du räddade mig, när du kom in i mitt liv. Jag trodde det aldrig skulle hända, men jag älskar dig på riktigt. Jag lägger skulden på mig själv, det var jag som fick dig att gråta. Och då gråter jag, det har aldrig hänt förut, mina ögon har aldrig varit våta. Jag bryter ihop av tanken på att du måste ha tid för dig själv. Och att jag inte får hjälpa till, jag ligger ensam i min säng. Funderar över hur mitt liv skulle se ut om jag inte känt dig. Men den tanken trängs bort när jag inser att du är det bästa som hänt mig. Jag sitter på mitt rum, jag måste erkänna att jag är helt förstörd. Gråter då och då, och det jag skriver är ren kärlek som görs hörd. Hur länge ska jag orka, hur mycket ensamtid behöver du? Väntar på ditt samtal där du säger att "det är över nu" Vad ska jag göra då? Finns ingen anledning att vara kvar. För utan dig är jag ingenting, då är jag bara jag. Så många tankar, och hur ska jag klara en natt i ensamhet? Sen jag träffade dig har jag glömt bort hur den känslan e´. Jag hoppas verkligen du löser problem som du har. Är jag inte en del av lösningen så kommer jag komma ihåg hur underbar du var. Missförstå mig inte, självklart finns det en gnista hopp därinne någonstans. Men det är bara du som kan tända den, snälla säg att vi har någon chans. Jag tar ledigt från jobbet, i väntan på ditt telefonsamtal. Det finns inte många tårar kvar i mig, kanske några få antal. Dem ska jag spara, förhoppningsvis så blir de till gjädjetårar. Men nu sitter jag förvånad, jag trodde aldrig att en hjälte kunde såras. // Anna, jag älskar dig. Det kommer jag alltid göra. Vara med dig idag. Vakna med dig imorgon. Och hålla om dig för alltid. Lös problemen och kom tillbaka. Jag väntar här. Saknar och älskar dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|