Skottis- Vi föralltid Brm
kl var 2 en förmiddag jag hade missat skolan Gick sömnig till min data, och fick se "din jävla hora" förstog att kewd var full, påverkad och dum tyckte att skottis var en crackhoe som regina lund Försöker ignorera med mitt dåliga humör Min med dag blir räddad när iz säger "break har tumör" brm ber om ursäkt, han ger ut sig i låtar o frågar mig stillsamt "ska du med till herman o plåta" Visst sa jag, mötte erikk vi drog oss snabba ord vi smed planer o våra intressen, T ex Folkmord brm vänta på mig så de blev ett kortfattat möte vi är bröder föralltid? iaf buksvågrar med fröken han var inte hos herman, kände mig ensam o lämnad Grät tårar för min broder, men hans lycka var hemma framför cs, porrhubbar, Han var INTE någonstans mitt i stans höga rabalder hörde jag en ambulans såg BRM ligga blodig, Snälla broder res dig upp han hade bara druckit ketchup. Vilken jävla mupp Kewd/Brm Överlevde jag hatar dig kalle!
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
|