Erikk - döden
Erikk är här även kallad den fromme jag pratar med döden och jag väntar på domen För jag är stämplad för livet det jag trodde var klart.. tog jag förgivet Men allt var bakvänt, det var lindat fel allt som jag trodde var glädje blev bara problem Den lilla killen har nu blivit stor Jag lever på botten i min underjord Känner mig som en docka, som är helt sjuk jag orkar inte mer, mitt liv är HELT SLUT Ni ser mig som perfekt, jag är inte den ni förväntar jag är dålig.. inte den excellenta Jag sökte nya vänner men alla vände ryggen Känslorna kring döden svärmar som myggen Jag försvinner med ett skott rätt i min panna ingen gillar mig.. ingen vill att ja stannar Jag släpper min bomb. för att varna andra ta hand om dom ni älskar, förlora inte varandra Jag har gjort mitt, min tid är förbi Har bara levt i 17 år men så fel allt han bli Droppa gärna kritik.. kanske ser lite konstigt ut i uppbyggnaden.. men det är för den ska reccas = )
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
|