Well en ny text helt enkelt - Wermlands Utopi
Jag pallar inte rappa om ett dåligt liv/ Eller ett otåligt liv/ För jag har ett småroligt liv/ Jag är inte ghetto och inte överklass/ Jag är en moderat, som dricker öl och tass/ Och njuter av livet med mina vänner/ På Wermlands nation, där ingen visar tänder/ Utan bara lite klöver/ Så vi får vad vi behöver/ En jävla massa sprit och bakfyllans missöden/ Kusinen & Jag en tid som är förbi/ Nu har jag påbörjat Wermlands utopi/ Kröka & rappa, onsdag och lördag/ Så ni kan fatta att levern är körd ja/ Men va fan gör väl det, när man lever sitt liv/ Här med sina vänner i Wermlands utopi/ Rappare tjötar om sin baccardi/ Jag dricker bira och shottar det drar vi/ Utblandat eller rent, det gör ingen skillnad/ Så länge det slutar med, att man får sig en kvinna/ Men visst slutar det konstigt, även här ibland/ När Jeppa går till Tommi för och få sig en man/ Spy på damdass/ snacka känslor/ Det gör alla vackra människor/ Lossa_thompalosso-krew/ Vi är här nu/ Fan va kul/ Nu ska vi se om vi kan/ avsluta denna visan/ Ja för fan nu kör vi igång/ Det är slut på denna sång/
Från Skåning Till Norrlänning!
|