Tokish - Sagan om ett oboypaket
längesen man la nåt här.. :) jag tömde mitt oboypaket, det var på skoj en lek/ jag rotade på botten för att veta mer, och jag ser/ en lite tomte som ler, men ändå känner jag mig stel/ som en sten, jag är klen, mina ben vill inte mer/ jag spelar tv-spel, och dricker upp en mer med en sked/ men jag bytte till slev, och bara satt där och fördrev/ tiden, medans allt blev fördrivet och bara tänkte på livet/ men jag tog det stora klivet, jag lade undan kniven/ och försökte hålla stilen, och kom och tänka på dealen/ så jag tog bilen, taggade av den sista milen/ men så kom jag på, att jag glömde min cola i kylen/ men jag åker ändå, stannar och köper en håv/ du förstår, jag är lite hård, när jag trimmar av mitt hår/ slår mina barn, tål inga drag, jag har en skål i min bar/ jag har en bit kål i en stad, jag ska dit och visa vad/ jag klunkar fanta free, jag har ett tattarliv/ och skulle ni se mitt rum sen så fattar ni/ jag har inga batteri, jag kör skattefri/ jag har en mugg med latte i, tar en bit o hackar i/ och så skrattar ni, jag säger "saaatani/ och slänger på mina jävla bacon i stekpannan/ ingen annan välter kannan och på whoa blir du bannad/ men jag får ingen annan, hejsan tjejen vill du stanna/ så kan vi slänga bort brallan, och kanske hitta på nåt annat/ jag har, musse pigg på kalsongerna/ jag har en, husse till på ballongerna/ ingen fattar vad jag snackar om, jag baxar dom/ och vaxar om, jag tar min bil det säger WROOM.../ lite ordbajs så här på kvällskvisten! kommeeeeeeeeeeentera.duvet
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
|