Nybörjar text! Hejsan, detta är min första text jag gjort.. Så säg vad ni tycker! Oliver på plats, med dom riktiga orden ni ska få höra verkligheten om den rikiga jorden! Folk blir skjutna varje dag, tycker ni det är rätt för det tycker inte jag Dagens ungdomar sniffar och röker Mannen vad är det för liv som ni igentligen söker? Kasta holken, och tänk på ditt liv vad är det ni igentligen vill bli? Dagens verklighet, ah det är problem Dagens verklighet, vad är det för fel på detta system Dagens verklighet, följ nu med och lös detta Oliver på plats, har verkligen något att berätta Tänk på alla dom fattiga barnen som inte har mat och vatten för dagen och är tvugna att andas dom sista andetagen eller alla som bara skiter i lagen! En 7-åring på gatan som springer runt med en kniv Har man kommit så långt så är det kört med ens liv Sluta upp med detta tramset, det är en varning Detta är inget skämt, jag är allvarlig! Dagens verklighet, ah det är problem Dagens verklighet, vad är det för fel på detta system Dagens verklighet, följ nu med och lös detta Oliver på plats, har verkligen något att berätta Peace!