Kreativ & Neobica - Vinterhat [16+16]
Kreativ: Hej och hå,Här står självaste vintern på tröskeln Knackar på som en dåre men jag vill inte öppna dörren Snöbollar på fönstret,Halsduk och lovika vantar De som gillar vintern är fan bara tokiga fjantar Jag super tomten under bordet och snor hela säcken Säljer skiten och drar långt från sverige om det räcker Ligger inne och sover medans alla muppar åker pulka Gå ut på vintern?du sitter jag hellre inlåst med skunkar Jag sågar bjällerklang och sitter i mitt rum och dunkar Jin På Julafton sitter jag oh skriver punchlines som julklappsrim Ger bort julmaten till fattiga och blandar glöggen med träsprit Trycker ner tomten i toaletten sen skriker jag "ÄT SKIT" Jultomten är en pedofil,Klart att barnen blir skraja På yårsafton häver jag champagne och puffar maya Tänder eld i öppna spesen så att äcklet flyger upp igen Under nattvarden sitter han med sönderbränd byxbak vid frälsaren Neobica: Vad ska vi göra nu när vintern är här? Jag har en ide, vi kan frysa ihjäl! Slaskiga vantar och jobbiga jackor, jag får kalla fötter Bokstavligen, 20minus allt enligt mina faktaböcker Sätter du foten utanför dörren får du en snöboll i skallen Och så snubblar du på trösken, bäst att du har ögon i nacken Hatar den här kalla årstiden och som krydda på moset Är tomten bara påhitt eller den pedofil som är styggast på jorden För vilken frisk man sätter sig i knät på en skäggigt äckel Det är ju äckligt värre att åka hiss med en svettig jätte Lucia? vad firar vi egentligen? att en kärring tog sitt liv? För jesus? haha den kärringen dog i tid! Nyårsafton då? alltid den mest överskattade dagen på året På 12slaget? ja, då ligger jag vid granen och sover Jag blir paranoid och anfaller snödrivor med en tändare Och julmaten, nej tillochmed brödskivor är mer spännande
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|