Johan - Fyllesnack, krogrundor.
Ljuset escalierar och jag kliver ur rökmolnet viker upp skjortan för en omgång ölpoker men byter ölen och blandar juicen med sprit och det är ingen ursäkt att jag förlorar med flit när vi alla väl druckit nog med öl så tycker vi att vi är värda ett krogbesök Jag kommer in och hänger av mig jackan först nu så känner jag att jag är packad men jag köper en drink med smak av lakritsbåtar *bläää* berädd att grädda pizzan som är en capriccosa BANA VÄG TILL TOALETTEN!!!! och efter en snabbvisit så mår Johan bättre på en lång väg mot dansgolvet för nya äventyr... ...läser jag brudar som färdlektyr tar en tjej på baken och hör ramaskriet jag ler och frågar om vi inte ska vi kramas lite blir ledsen när hon misstycker men glad igen när jag ser hennes fittnylle.. full och rund under fötterna skålar jag flaskan skriker, härjar och bråkar med alla spottar i ölen och blottar könet för han ensamma killen som bara softar i hörnet så kommer vi till kvällens lustiga stycke då vakten påstår att jag druckit för mycket... ..utkastad står jag vid korvmojjen och muckar gräl och ska se till att min motståndare blir en klubbad säl men alla backar ur, trots att en full Johan är som Hulk-Hogan på inlines av rullstolar men jag fortsätter att leta bråk tills jag får vittring på något vid B & K jag får ett skrattretande rendevouz när mina polare pissar på en affisch av Jan Guillo sen resten kommer jag inte ihåg... Peace till alla fyllekajjer som ser till att inte göra som man ska. Nu somnar jag nog, hoppas att nåt va bra i allafall era avfdall.!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|