Joto - Hårt mot hårt
Hittade en gammal text som ja skrev för nån månad sen... Vet inte vad jag ska göra med den ännu så varför inte lägga upp och se vad whoa tycker? :) Det råder inga tvivel, ja lyfter skålen o bringar friden.. Min längtan e stor men det är svårt att påskynda tiden... En halv minut kvar i skiten.. Sen råder bara problem.. Har jag många fråger? Kan inte något svara på de? Ni ska alla få se.. Bara för ja kan besvara fråger! Jag klyver er fysiskt å psykist me den mentala sågen! Med mina verbala lågor lägger jag det hett som eld, jag har en egen trend och sätt! Battlar ut vem som helst! Så ja skryter vidare, kör egen stil o flyter flytande.. Möblerar om ditt fejs tills du kallas "twisted plytet", men! Jag lämnar dig fistad sen och du bara klagar! Det är bara svaga som klarar klara glada dagar! Mina uppenbara lagar säger dig visst inte ett skit! Vilket gör dig meninglös som ett internetbeef! Vinsten är fin och mannen, vinsten är min! Biggedybattla Joto och du bara mister ditt liv! Du väcker tvister! Så ja ba spräcker dina vrister! Lämnar dig trasig med en tub me prima klister! Fatta de mannen! Du ska visa mig respekt! och innan ja slutar ska du veta de här e en refräng! Du väcker tvister! Så ja ba spräcker dina vrister! Lämnar dig trasig med en tub me prima klister! Fatta de mannen! Du ska visa mig respekt! och innan ja slutar ska du fatta de här e en refräng! Ditt flyt e kasst så du kan ju börja med å kasta metet... Du kan inte rimma längre för jag har mördat alfabetet! Som analfabeter skriver ni tecken ni inte förstår! Och när ni jagar era ragg så väcker ni bytet förstås! Jag har en egen stil, bajta inte skaffa ett eget liv sen! Vill du vara oldschool så gå tillbaka till medeltiden! Du flyr från spegelbilden av dig själv, du blir vettskrämd! Du skrattar fan åt dig själv! Tjockis vilket fett skämt! Det är väldigt lätthänt att man fumlar utan handskar! För jag lägger det så hett att jag utlöser era brandlarm! och brandkåren stryper jag med tandtråden... Jag får inte skulden utan just han får den! Du e som kattskit i sandlåder, drar alla applåder från dig! Snart e sista versen slut och alla applåderar åt mig! Backad av bomtjackalack! Fett med respekt man! Ni har jag mördat dig och beatet som hannibal lector! Du väcker tvister! Så ja ba spräcker dina vrister! Lämnar dig trasig med en tub me prima klister! Fatta de mannen! Du ska visa mig respekt! och innan ja slutar ska du veta de här e en refräng! Du väcker tvister! Så ja ba spräcker dina vrister! Lämnar dig trasig med en tub me prima klister! Fatta de mannen! Du ska visa mig respekt! och innan ja slutar ska du fatta de här e en refräng! lämna gärna en kommentar..
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|