Hjärtat blöder ''Fuck usa''
en oklar låt som jag håller på med komentera gärna.... Mitt hjärta hatar världen jag säger det högt inte i smyg Mitt hjärta lider med alla som fallit offer för krig Åt alla mödrar som förlorat sina män och barn Åt alla soldater som överlevt men har inget kvar Ingen fru inga barn inget hus dränker sina sörjer med ett alkohol russ Mitt hjärta sörjer alla oskyldiga den 11 september Men varför ska Usa jävlas med andra muslimska länder Usa gav både bin ladin o Saddam Husein fria händer Gav dom makten för att sedan sätta deras hem i bränder Är man muslim så blir man stämplad som en terrorist Men vad ska man göra när den store mannen bush är rasist Använder samma taktik som Hitler bara för att få säga sitt Kolla vad som hände sist bomba ett land i onödan oj vilken miss Vad hittades i Irak? Inga kärnvapen de var bara skit snack från starten Det bush vill åt är oljan men försöker gömma det för staten Bekämpa terrorismen my ass det är bush som är fader till den saken Mina bröder o systrar låt oss alla stå enade för att hjälpa våra bröder som blir torterade Sånt är skit ska vi inte behöva tolerera bre
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
|