Tänk om inte-
Tänk om inte pappa hade slagit. Hade jag varit bättre då eller hade jag vandrat runt som ett gasfyllt moln? Tänk om morsan inte käkat piller under uppväxten hade jag klarat tester o inte skrivit texten Tänk om inte jag testat dom där sakerna när ja va yngre hade mina ord varit tyngre eller hade jag brytt mig mindre? så om om inte fanns hade jag fortfarande suttit o spånat som tomtar i Nordpolen nu när det närmar sig Julemånad Tänk tänk vad är det som jag har glömt här? det verkar va borta som en gömd själ För hela livet cirkulerar som tröjor i tvättmaskiner och hela världen tros ha försvunnit som goda tider Tänk om mina päron inte vetat hade dom då förstått? eller hade det varit som ett förtroende som blir grått? Tänk om jag inte sagt ok visst får du följa med hade jag blivit anklagad för nått som är så fel? Jag tänker om o om igen om saker inte hade hänt hade jag då sutit här med tankar om tunghämd? Tänk om inget egentligen hänt utan att hela livet är en dröm så man ska veta hur man ska hantera saker som är ren lögn Tänk om livet var nånannans. Tänk om om ändå fanns att man kunde åka tillbaka i tiden o kanske resa nånstanns Men nu är det så, man blir bara gammal och grå det kan va svårt att förstå, att hur det än slutar är livet jävligt hemskt ändå.
Här har ni titanernas Gud kaxigaste mannen eller hur!!
|