Joto - Alice
Nu skiter ja i om det rimmar eller inte.. skrev av mig bara :) Så vem är Alice? Hon får mig att känna det lustiga inom mina känslor som har valt ut denna här gudinnan... Ditt mörka hår lindar in din hals i en sorts snara, den som binder dig och mig till dom som vi fått vara... "Men, hur kommer det sig? Man undrar varför just jag?" "Är det håret? Eller känslorna? Ja varför just jag?" Men varför ska "jag" klaga, "jag" har ju dig Alice... Jag skulle aldrig överleva utan dig framför mig, ALDRIG! Utan dig skulle jag bryta ihop, i saknan... Livet är värt å leva så länge som vi två är tillsammans! Att älska dig är ungefär som att vara i underlandet... Alltid, för jag älskar en person under namnet Alice... Vi har framtiden framför oss, och tiden rinner... Bäst att inte slösa bort den, och njuta av dessa tider... Men att det kan bli vi det kan man aldrig tänka sig... Det finns tre ord för mina känslor och det är Jag älskar dig! så.. älska lr hata.. jag tyckte i vilket fall det va skönt att skriva.. lämna gärna en kommentar.. :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|