Quizze - Hjärtat som slängs runt
Hej igen.. Jag vet själv att rimmen ä kuk. Men ja skrev lite snabbt nu för ja måste skriva av mig. En berättelse om en kille. å den killen är jag! hände en sak nyss ,., sååå ahh.. Konstruktiv kritik.. Vers 1: En framgångsrik kille som valde fel spår// 2 jävla år, förstog senast igår// att kärlek är skit å inget att lita på// Denna kille mår dåligt, å han lider så// så jävla mycket, "vart ska han ta vägen"// Är han värd det livet,i denna jävla världen// hårda lägen, är livets budskap// enligt killen, ger gudarna han sjukt hat// Varför leva när livet fuckar hans hjärta// han vill ha nått som lättar från denna smärta// så han tar en bit, eldar å maler sakta// blandar me tobak, rullar, röker å rappar// enda sätten för att tillfredställa problemen som viner// inne i huvudet, det skaver å det svider// Det hjälper för stunden men inte för alltid// Du leker med hans hjärta nu å all framtid// Reff 2x: Det ynka hjärtat faller till backen å du trampar av det// tas sedan upp å slängs mellan lycka å hatet// inget kommer bli bra, å ordet älska är nonsens// när allt verkar bli bra så är de djävulen som kommer sen// Några låtar!
http://www.myspace.com/quizze
|