Johan - skruvar tiden.
Oavsett om jag ær i Ørebro eller Lørenskog så kan jag garantera att varenda talang slutar som Johan jag dansar på eld utan skor, jag lært mig från sjukaste skolan før vart jag æn svænger min bringa så ær det brudar som tjoar jag bjuder på øl men om du dricker ur fel bægare kommer en kæftsmæll som jag levererar som brevbærare varfør skulle jag bry mig om utgångsdatum nær luften går ur er och VINER førbi som skruvkorksvakuum jag ær han som tømmer ditt ravegolv nær.. jag springer in och svingar mitt basebolltræ tillsammans ska vi avliva jantelagen så skingra skaror før nu ska vi avskriva alfahanen ska du vara sådær stor i truten så sparkar jag dig på kæften tills du får två par skor i strupen och upphængd bland mina slaktade kroppshyddor allt før att jag ær øver ditt huvud som packade topphyllor folk læcker skit, men glømmer andedrækten och battletexten din ær hæmtad från skvallerpressen jag tar inget før givet, jag tar barnbidraget från adelsbarnet och skriver dig på næsan som en autografjagande Fares Fares
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|