Trikk, Kammel & Crew - Tomprat med blodsmak
Ville ni smaka? Okey, här kommer finnen, araben och Trikkantolala Tre riktiga karlar, som får bitches att hata och fittor att skaka Vi bjuder dig på tre sädesslag och du får utslag i organet Och du blir borta med vinden som hustak i orkaner Och ta inte alla hot på alltför stort allvar. . . För då slår vi dej ur skorna så du landar i ett annat landskap! Trikkantolala: Flowdaddy aka flytpappa, crew och kammel skrytrappar Ger så hårda lavetter med grytlappar att nu bryts nackar Vi lämnar dig blypackad och är här för att snacka skit Över en flaska sprit med etiketten aquavit Kammel har packat weed och ni kan alla lugnt backa Annars går ni på en nit som att ni trampat på en punkjacka Kammel: Så vi tre slår igenom.. allt ifrån kassaskåp till pansarplåt och passar på att se till att ditt sabbatsår blir katastrof Beefa? du går hellre emellan ett kattslagsmål med ansiktet som blir sönderrivet och påminner om pastasås på panpizzor Vad gör vi utöver att droppa texter?, Vi kommer till fester och slår dej på käften så du glömmer gångertabellen Crew: Nu tillsammans med Trikkammel och en flaska med smuggelsprit Får dig fatta att jag fan kan Skriva fram en spark i ditt underliv Sug snoppar, fan du bockar när Crew skrockar som jultomtar Varendaste en brud du sagt hej till är uttorkad som en surskorpa Vi går och mördar fittor, i ansiktet blir du röd som dina bindor Grabben, du får fler sparkar i magen än höggravida kvinnor Trikkantolala: Såklart du inte har vänner, när din släkt är artfränder Med hartänder stora nog att lämna fartränder Vi spöar bartenders då vi vill ha lakritsshots Bjuder jag på nått får du smaka Patriks spott Jag är magisk och alla rader är ganska granna Vi får er tankspridda som granater mot pansarvagnar Snart så dansar alla efter vår gevärspipa Skriver fett som för närsynta och pennan är välslipad Kammel: Ni är inga players grabbar när den tjej ni baxar har text i nacken där det står "made in taiwan" Vi tre knuffar oss fram så du borde inte dissa för du får igen med samma mynt, som vi snodde ur din ficka.. vill du se mej död, leka thug och ge mej spö så tar jag det med en klackspark, i din feta röv! Crew: Skriver fly shit med en hand och båda ögonen på nintendon Får dig att tappa mark som Finland vid övergången till euro “Måste jag se ut så här, måste jag ha kukbesvär” Så är det när pappa är från jupiter och mamma från en djuraffär Ingen av dina rader var någonsin någe vidare lyckade Och när ditt liv snart spelar revy blir det tidernas snyftare Stackars liten lider när vi skriver och vill nog hämnas, men… Det är du ur stånd till, som impotenta män
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
|