liten mini comeback
vad kan jag göra åt saken har ni sett på maken pundaren ligger där helt jävla naken ja inte är det nu inte var det igår men kanske i en framtid om några få år sitter just nu med en styrketår väntar på pengar som inte går att lita på att dom kommer alls hjälper inte med en självömkande vals men jag gör vad jag kan och gör vad jag har kunnat men det hjälper inte pengar är få förunnat en kille i min ålder delade flygblad med innehåll om hårdare tag slopa bidrag men han är välkommen att vara i min sits någon dag han tror det är lätt med sånt där bidragsfusk men det är för att jag är hästen och han är min kusk han röker ciggarer kan köpa en hel limpa för mig är det leta ute efter cigarett fimpar det är inte valfrihet och det är till mitt förtret jag haltar och han är atlet för oss är det en hård och kall verklighet på samhällets egna löparbana han har sitt företag jag får obetalt praktik på scania han har den såkallade friheten på sin sida men på bekostnad av att en massa andra får lida det är en historia där ingen har en jävla gloria utan en om alkisar och allmänt pack och om pengarna som till näringslivet stack om välfärdens bubbla som plötsligt sprack har välfärden dock nånsin existerat expropriera och experimintera med arbetare och trasproletärer som djur på zoo där besökarna är miljonärer deras attraktion är de fattiga utan karriärer ska troligtvis spelas in om jag lyckas fixa utrustning till det. och ja rad uppbyggnaden är jättekonstig och nej den är inte färdig utan det är bara ett utkast
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
|