Joto - Kvälsssession
aaa ja hade tråkigt... så ja slängde ihop en session... älska lr hata... Jag känner en avsky, ja det känslan jag känner.. Döda trendsatta trender! De har gett mig ensamma vänner! De skämtsamma ställen som avslöjat en mängd hemligeter om självständigheten som hållit ihop den mänskligheten som jag känner till... Nu har den ändrat om den personlighet som först var helt reko men numera består av oresonlighet! Men det e ju som ni vet... Människan lever för sin överlevnad.. Tycker ni det här låter irelevant kommer ni inte överleva! Tillåt mig illustrera metoden så föreställ dig din livsförsäkring... Vore den i farozonen glömmer man allt inom liv o tidsberäkning... Folket droppar budskap och staten fattar ingenting! Dom hör inte musiken, och dom kan inte läsa lyricism! Allt utlöses i krig, strider, och andra sorters otrevligheter... Skulle jag beskriva människan med ett ord är svaret oenigheter! Vi lever inte säkra så vi måste beskydda våra efternamn... En sak e säker när det kommer hit, allting blir bättre efterhand... älska lr hata.. men en kommentar är ett måste ;) pussas
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|