Industri diss - Bj_hoe och SegiRoten Kenta alla hatar dig som om ditt namn vore fronda// Mannen du säger att du är gangster men kör en honda// mina bars sväljer dig hel, dvärgfitta, som en anaconda// Kamphundar är bara för dumma som om dom vore blonda// vänta-nu// ska jag battla kenta-kuk?// du får stämpla-ut// lika patetiskt// som att battla någon på lekis.// Kuken dör-fort// snackar om sin bil utan att ha körkort.// vem bryr sig om din bil??// Din stil är så gammal att den finns på vinyl// ta på dig mink pälsen för det kommer bli en lång-höst// Vilken sångröst?// snackar i 3 min om att "knäppa" en bärs// mannen du kan inte handla på systemet utan att visa leg för 40 pers// blir alltid lika stum av häpnad// när jag ser på BT och noterar att han é tjock men inte beväpnad// mannen har talfel kan inte säga r// Har bott hela sitt liv på en flickskola så han har inte varit kär// Jo visst har han vart kär, så in i nöden// förälskad i en trumpet uppkörd i röven// bt, trots namnet har du aldrig haft tunga rader// När man ser dig på scen tror man du leker charader// Fronda: Jag såg din nya musikvideo, där du spelar mentalt-störd// men du lär inte behöva nån tvångströja när du är snart-död// nu till en jävla fitta som heter ken// Han kickar en låt med dig för 200 spänn// ett tips till töntar som Ken-Ring// av med hiphop utstyrseln och på med peruk och klänning// efter allt knark har ken blivit tragisk// Han tror fortfarnade tomten är magisk// jag skrattar åt ditt groove// där du lägger kuken i handflatan och kallar det ett move// du pillar dig i stjärten din jävla mupp// Jag får fina brudar medans du får ruska tupp// Och vilka i helvete är DSB// med deras lines kan man ju lätt förväxla fittorna med BSB// TR, dina grupper ändrar namn fortare än puff daddy// men det närmsta makt du kommer få är ett jobb som caddy// T-punkt-R, vilket jävla hor-namn// du ska veta inom branschen ses du som en stor-skam// org12 petar på döda saker med pinnar// Han tar på sig smink för att dölja sina finnar// Visst, de é sant! inge kärlek till han eller feven// men ärligt, vad gör snook på micen? som två college bögar från seventh heaven// snook rappar som snobbar från lidingö// Men vänta det är dom JÖÖ// klart så har snook// levt ett hårt liv, och borde skriva en bok// dom rappar med org12 i brödernalejonhjärta// jag lyssnar på deras musik för att få en definition av smärta// Ni hazzlar säkert på streetzen i wax-holm// och ser ni ett par moppar så viskar ni "bax-dom".// det är bara en sak som göre// man stjäl inte något om man redan betalat pengar före// tillbaks till kenta, du är så keff att du inte ens platsar på whoa// Mannen är du störd, du ser ut som du rymt från en freak-show// Du kallar din tjej tight men jag har knullat henne så länge nu att hon inte längre är trång-alls// har sett videon till min bil och du liknar bara en brat med lång-hals// Fronda blev känd på en låt som var OKEY, men resten-sög// du är ute nu mannen så håll käften-bög// timbuktu, ett brev? du kan fan inte skriva// Min högsta önskan är att se dig avlida// alla vill till himmelen men få vill ju dö// När jag hör ditt skit vill jag försvinnna som snön vid tö// ken och kenta vad fan tänkte ni på när ni gjorde "två gånger kenta"// ni är fan lika uppskattade som en extra tenta// promoe när man ser dig tror man du är en taliban// du låter förjävligt, men man är väl van// ni stinker en gnutta// snipp snapp slut så var sagan en mutta// Obs halvseriöst(=