Daavd - min värld
Daavd - min värld först vill jag säga, tack till alla vänner dom som har hjälpt mig, o alla som jag känner alla minnen sitter kvar, från allt vi har gjort alla småsaker och alla resor till en annan ort alla våra sattyg vi gjorde som små varför splittras vi alla, vi va gjorda som två ni och jag, vi var ett litet gäng tillsammans varför det tog slut, vi är alla omfamnad av gud, jag vill förstå varför han splittade oss alla var gämnlika, o ingen va nån annans boss vi umgås inte mer, alla har sin egen väg jag saknar er alla, utan er är jag underlägsen jag står här helt ensam, tyst och bortglömd alla har farit ifrån mig, mitt hjärta är juh tömt jag vill hitta tillbaka, den kärlek som fanns då ska jag ge upp hoppet vända och bara gå ? reff ;;; jag står här helt ensam och tittar mot stjärnorna är livet ett spel? som att kasta med tärningar vrid tillbaka klockan och leva allt igen det va allt jag ville, men nu är det för sent hitta min frid, och leva isolerad förstå hur jag känner, kan någon agera ? ta mig hem till den varma känslan av njutningar, ljus och kärlek av den människan ;;; ge upp allt, jag har nästan slutat leva låt mig få berätta om alla mina tankar om livet, om smärtan o alla mina drömmar ord efter ord, allt bara strömmar våran värld är inte bra som många tror mycket som förstörs och många krossade hjärtan förlorade syskon, o borttappade föräldrar när dom försvinner blir dom en stjärna på himlen min egen smärta är min inspirationskälla att bli lämnad i livet, att hamna i den fällan jag förstår er alla som tappat någon nära smärtan ni har är ni inte ensamma om att bära När det regnar och är mörkt i våran lilla värld ta nån i handen och börja er långa färd långt bort, till er egen atmosfär ta vara på era liv och eran själ Kommetera gärna peace n love
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|