I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-10-25 20:00

flum

jag hade tråkigt och började skriva en text som är helt väck, tyckte det var skitkul och kände för att publicera resultatet.
mycket nöje. ;)


du är fan den fulaste jag har sett len, dessutom luktar du svett len
kanske borde spendera lite mer tid i tvätten
glider in på din familjs middag och äter upp huvudrätten
jag skiter fullständigt i vettet och etiketten
äter mig mätt, rapar tar en servett tackar för mig och hänvisar till allemansrätten
går sedan ut och super mig full, beter mig som ett svin och sedermera kommer en polispatrull
jag ramlar omkull och vrålar någonting om att dom liknar en gullig griskull
och att jag inte alls behövs gripas för störande utav den allmäna ordningen, för den
hundrade gången i ordningen
jag kastas in i en risig fyllecell och snuten stänger dörrn med en häftig smäll
jag tänker för mig själv att detta var ingen lyckad kväll, men nog kan jag rymma väl?
jag ger mig av från min fysiska kropp och åker till galaxens avlägsna topp där jag chillar
ut på en för mig okänd himlakropp, befolkad utav glosögda vattenskallar till utomjordingar
jag frågar om dom vill ha spliff dom svarar glatt ja visst, jag börjar snacka shit för att stämningen
inte ska bli trist / berättar om mitt liv som obotlig optimist, en glidare till ligist som
anser att plikt och ansvar alltid kommer sist, berättar sedan fängslande som anstalter
om de ohälsosamma, aldrig sinande halter av alkohol som likt en flod porlar genom mitt blod
inser att tiden rinner iväg, påbörjar därför min färd hem
är tillbaka i fyllecellen några minuter innan fem
vad som hände sen, det är en annan historia min vän ;)



HAHA

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.