d6aa-inspererat nybörjarförsök, hel låt
MVH – HVA Detta kanske låter kallt// Men denna dissen är till alla, antiallt// Vers.1 Lyssna fitta, du är fan ingen riktig karl// Du ligger redan och lipar efter min andra rad// Jag är inte klar, inte än// Jag kickar dig i bröstet så du knäcker ryggen// Du tror att din stil är fet som fälgar i krom// Men du kan fan inte rappa, skyll det på downs-syndrom// Håll käften jag vet det är käft län// Jag river dig i ögat när jag ser dig öppna käften// Du är en cp-störd klaustrofob// Som tror att du är hård// Sitter och gråter i skogen efter att ha rymt från mentalsjukvård// Du rappar för långsamt, tur att du inte går på ackord// Shit,sveriges sämsta klick// Battlar ut alla med munkavel när jag har haft en Kokain-kick// Snacka aldrig gangstershit om att du bor i hooden// Jag bor i förorten till förorten// Mvh sågar av dina ben och sen// Skär jag upp magen och låter hundar äta ur den// Erkänn, du är fjolla, som lyssnar på Kent, skär upp dina lår// Mina dissar är fan giftigare en ett ton klor// Men det värsta är, att du blir utbattlad av en som är 15år// Ref. Hva, det är där vi bor// Hva, greppa micken och gör dig stor// Hva, är du gangster och snackar skit// Hva, battla till feta beat// Ja det är bara att komma hit// Vers.2 Går in på min spelning när jag är hög och dyngrak// Spelar luftgitarr allt jag har // Skriker allt jag har ”FAN VA BRA”// Nej, vänta, gå inte, jag är inte klar// Det va fan inte mitt att alla stack// Det va heroinet, kokainet och all jävla crack// Mina dissar får hela hip-hop Sverige att hålla sig i schack// Men glöm alla mina talfel// Fokusera på att min stil är ren// Men din klick klen// Är det inte dags att pensionera sig Åhgren// Det här är bara början av karriären// Ska försöka komma in i hip-hop barriären// Jag ska förnya hela pimp-världen// Och lära dom att det är mer än bling som glimmar// Jag är den enda som pimpar pimpar// Jasså tjejen, du vill bli ihop med Mvh// Tyvärr, bruden, men kan få bli min 100 kk// Så om du vill battla är det bara att åka till hva// Kommer att kännas som att jag rycker ut varenda sena// Med vänliga hälsningar Mvh// Mer legenddödande en Bob Marleys tå// Ref. Hva, det är där vi bor// Hva, greppa micken och gör dig stor// Hva, är du gangster och snackar skit// Hva, battla till feta beat// Ja det är bara att komma hit// Beat, kanske mixar in några coola ord Ref. Hva, det är där vi bor// Hva, greppa micken och gör dig stor// Hva, är du gangster och snackar skit// Hva, battla till feta beat// Ja det är bara att komma hit//
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|