Holtzan - Kärlek från första ögonkastet.
Innan ni läser denna, så ska ni veta att detta är kanske inte en text man läser och tycker är WOW fan va fet, utan denna gör sig förmodligen bättre i audio format. Och varför jag valde att inte köra på samma grejjer som alla andra med endast massa babbel som är likadant fast med andra ord, är för att detta är roligare och gör det med personligt :) så nu kan ni älska eller hata Helena Nilsson vi har en kärlek på trettio mil 1000 röda rosor till dig är min kärlek exempelvist Förlovade bedorande inget för åskådare för allas falska leenden är påmålade men mitt hjärta dunkar för dig i 100 procent många som förlovar sig gör det på skämt men inte jag, du ska bli min fru o vi ska göra barn Kan du inte komma hit vi måste öva klart (haha) Du är söt, och skiner min lilla sockertopp jag är flummig,lite craze som rocknroll men jag antar väll att denna blandning funkar när hjärtat dunkar och varenda handling funkar låt mig krama dig, låt mig smeka dig låt mig vara med dig jag vill leva med dig flytta ihop, skapa ett underbart liv tillsammans jag älskar dig du är mitt allt det finns ingen annan H E L E N A du kommer alltid vara det bästa jag har min skånetös att få höra dig andas låter skönt jag vill ha dig vid min sida tills dagen jag dör lägg dig breve mig så kan vi leka nakna med kramar o kyssar under mitt rena lakan Nena vakna här har du frukost på sängen för jag är naken och snoppen hänger o slänger hoppas du känner va ja känner min ängel att du är fast men fri och inte i något fängsel jag tänker (tänker) på dig varje minut så mycket att tillslut är det akut jag måste få träffa dig nu, du jag vill aldrig släppa dig vill du höra nästa grejj, jag älskar dig så mycket att jag nästan sprängs av känslor
Fucks your life up crew Tjabo!
|