Jag är den jag är
Kör den till the way I am.. skrev av mig lite inget flerstavigt Jag är trött på att hånas Trött på att såras Och förbannat trött på att gråta Du måste förstå att Jag är den jag är Vad är jag värd Varför måste det vara mig jämt För jag vill ju bara vara mig själv Men det blir bara fel hela tiden Har alltid varit så här hela livet Att jag tröttnat på att ta skit Verkar inte gå in, men det hör inte hit För bara för jag inte är som andra Ska jag har rätten att leva som andra Jag blir så förbannad För skiten den samlas Och tiden den stannar När jag försöker stoppa allt hån Men det känns som jag bara vill komma ifrån Allt skit jag får på mig Det är ju ingen som slår mig Men hånen är så frekventa Det måste ju kännas Jag vill inte lämnas Ensam med tankarna nu Fattar inte varför du kallar mig sjuk Jag har inte gjort nåt Men på ett sätt vill jag inte lämna mitt hopp Jag tänker så ofta På det jag fått offra På grund av hur jag lever mitt liv Och hur jag slösar min tid Men det hör inte hit Varför just jag, vad har jag gjort Varför blev allt plötsligt så stort Men jag står fan inte ut längre Då byter jag hellre Bort min livstil till någonting sämre För det spelar ingen roll hur jag tänker Det blir bara värre Och jag orkar inte med något mer För allt har gått fel Och jag ser det jag ser Och det jag ser gör mig bara besviken Så jag förändrar mig själv, håller käften och tiger Och kommer ifrån det jag vill komma ifrån Jag vet att det var värre igår Ni vet inte ett skit om hur jag känner och mår Ska faktiskt sluta För mina drömmar har grusats Lägger totalt ner min stil Och hoppas slippa ta skit Nu är jag trött på att klaga För det som är trasigt går inte att laga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|