Bondyo ft. hbd (m0ne) - Drömmarnas fall
Bondyo Allt har ett slut även vår kärleks saga Så dum som jag var trodde jag att det alltid skulle vara vi Vi och ingen annan men så blev de inte bara Du va mitt allt i onda och goda stunder Att jag hitta dej kändes som ett under Upp ner, in eller ut jag visste inte vilket När du sa "jag vill inte längre" blev mitt hjärta helt jävla sprucket Du gick vidare som att inget hänt Titta mej inte ens i ögonen när du sa dom sten hårda orden Lekaget va sprucket men hakan va uppe i rak linje Du blev från min käraste till mitt hjärtas fiende Med tankarna kvar om dej Så pumpa pulsen när jag såg ett par kramas varför kan du inte bli min tjej? Du är så vacker o fin på alla tänkbara sätt Ett liv delat me dej skulle kännas så rätt Känslan att ha förlorat dej får mej att lämna min kropp Men de går inte för jag vill träffa dig, dina ögon ger mig livslust Men hur fan tänker du, allt detta släcker min livsturst Försöker verkligen glömma våran härliga tid tillsammans Tycker vi är som gjorda för varann Du gjorde mitt trista liv färggrant Men du tyckte inte desamma, så du och jag förblir historia Jag är som en ängel me sprucken gloria Ska inte gråta ut mer de är en låt ingen snyfthistoria hbd (m0ne) vi hade nåt fint helt otroligt,unikt du var allt för mej,ingen annan lik men du böt ut mej mot en annan version mitt hjärta är lika sprucket som vår relation hoppas kunna se kärlek på samma sätt igen men mellan oss kommer det aldrig bli rätt igen sorgligt nog har det vackra vi hade,försvunnit det höll ett tag men nu har miljontals tårar runnit efter ett tag balanserade vi på en tunn lina kärlekskänslorna dom var bara mina du kände inte likadant,snarare tvärtom när du lämna mej tänkte jag bara,vänd om men du fortsatte bort långt ifrån mej jag ångrar att jag sa jag älskar dej men det gick som det gick tiden ticka på enkelt att bli av med dej,sa bara hej då vår underbara kärlek har ersatts med hat jag vill aldrig nånsin ha dej tebaks du ville att jag skulle lämna dej,dra skiter i dej,nu ere jowjjo ja vill ha Ska troligen spelas in och refräng kommer. Säg gärna va ni tycker ...
Pappor kommer pappor går men jag är mannen bakom alla dina år ;)
|