RMK - Från jorden till himmlen
Skrev en text till ett beat jag proddat.. som skulle spelas in.. men sen så gav jag bort beatet så :P och jag orkar inte leta upp nått beat till texten så jag kastar upp den ist.. Reff1 : Hon sitter på sängen är skakad av tanken ett sista andetag, nu faller rakbladet till marken nya sår i armen, och blodet som rinner hon har lämnat oss för gott från jorden till himmlen Vers: inga vänner i skolan, men va skulle hon göra när man en gång fått en stämpel är man alltid en av alla nördar hon försökte passa in, men varje gång blev hon sårad vilka kläder de än var så sprang hon alltid hem i tårar hem för å gråta, och förstå att hon va sämst för hur kunde hon va nått annat när dom sa de till henne jämt när hon tänkt, så förstod hon snart att hon var den som dom andra inte ville veta av hon var inte värd nått annat, hon intala sig själv att hon va den fulaste, fulaste fulaste man sett alla titta snett, så fort hon gick förbi och de hon ville nu var å sluta sitt liv stackars flicka hon va hatad av alla men hon tyckte smärtan lätta när hon skar i sina armar tiden stanna, och hon fattade nu att hennes liv skulle bli bättre om de va slut ; Reff2: Hon sitter på sängen, är skakad av tanken ett sista andetag, nu faller rakbladet till marken nya sår i armen, och blodet som rinner hon har lämnat oss för gott, från jorden till himmlen ---------------------------------------- -------------- han sitter på sängen, med minnen som skaver hans ögonlock är tunga och massa piller i magen folk ska minnas den dagen, sprida ordet om killen som lämnade oss, och gick från jorden till himmlen Vers: han sitter på sin säng och tänker igenom sitt liv om hur allt har gått åt helvete och dom som snackar skit han e duktig i skolan, älskad av varenda lärare men va spelar de för roll när andra ber han dra åt helvette de är så han känner sig, för ingen pratar med han och han hatar dom, hatar, han hatar dom som hatar han hatar allt, som har hänt och de som händer varför blev han den där killen som går ensam utan vänner vet nån hur han känner, eller är de han som e konstig killen möter den där känslan om hur de är vid livets korsning för livet är en brottningsmatch utan slut och nu när de är som de är, hur ska de sluta nu? han mår illa efter alla dom piller som han svalt och allt går i slowmotion nu han försvinner snart lika bra, för de var menat såhär för killen tycker att utan han blir vår värld en bättre värld hit me :) peace
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
|