Queff - Infraröda rosor.txt
och jag kommer.. aldrig någonsin mer bli lika glad som jag var i sjundeklass på den tiden man inte visste om förutsättningar man kunde haft varje dag stötte man på nått nytt, tiden innan robert blev queff mvgn blev endast gn, började hålla på med med droger och sex tiden med mina barndomskompisar är nu endast minnen .. fan jag saknar att vara ett barn utan bekymmer Det kanske är meningen, samma sekund du känner till meningen med ordet frihet, så är du inte längre fri... för du vet, himlen är inget ställe dit du kommer när du dör utan himlen är de små stunder då du verkligen har nått att leva för och tills tidens slut, jagar vi minnen för att slippa ångra, och hoppas att framtiden ska bli bättre än det förgågna skulle kunna försöka återskapa det som fanns innan dess försvinnande, men min barndom är död... det är dags att gå vidare för många mål här i livet, för många mått, vill aldrig glömma bort så säg mig igen varför sjundeklass varade så kort? fan.. The Many Faces of Robert Carlsson.. haha
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|