Tokish - inget namn.txt
jag öppnar min käft och jag lägger som det ska va/ asbra, du får avlsag, och du hittar inget bra svar/ lägg av snart, ja la skiten assmart,jag får avsmak/ det är snart klart, jag lägger ingen bas bra/ men rappar bättre dig ändå, du kan inte slå/ mig, gå du har inget här och få, hejdå/ säg då, du öppnar inte käften, du är snål/ slår dig gul o blå, äter upp dig rå!/ jag hör mig i dina headphones, fett hoe!/ jag är fet, men du är ett jävla fetto/ lätt så! göttså, jag biter dig så du får köttsår/ brösthår, (uäääh), jag gillar bröst "ååh"/ du är pimp, när du visar din kuk i webcamen/ fjortisar vill ha dig, fett man men/ du vill va min homeboy, för att du har hört en glasslåt/ oooboy! förlåt mannen du måste haft de svårt/ detta är min låt, du kommer aldrig göra nån/ tror att du vet allt, snackar om Babylon/ (wwow) snackar om musik, vet du ens va det är?/ snackar skit om mina beats, (han är wack ja svär!)/ bara för du är avundsjuk, jag skiter fan i dig/ öööööh jag sprutar dig i facet med min hårspray!?/ Längesen ja skrev nåt och nu bara kom de massa kändes de som! :) Hm de där med Glasslåt, gjort en låt som heter glassomaner, om ni skulle undra om det. Sen vill ja ha lite kritik o betyg :D Pz!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
|